wtorek, 13 czerwca 2017

Cześć !

Hej ! 

Jest to mój pierwszy wpis na moim blogu, mam nadzieję że wam się spodoba i przyjmiecie mnie miło do blogsfery. 
Nazywam się Kornelia, mam osiemnaście lat.
Chodzę do technikum gastronomicznego już drugi rok.
Pomysł na bloga ciągnął się za mną już do kilku lat... Początkowo kiedyś prowadziłam "bloga" ale było na zasadzie wstawiania jakiś zdjęć itp. Dużo się od tamtego czasu zmieniło, mam na myśli to, że zmieniły się moje zainteresowania.
Dojrzałam..stałam się systematyczna oraz cierpliwa co jest bardzo ważne w prowadzeniu bloga.
Mój blog to przede wszystkim  blog lifestyle , będą się tu znajdować posty które będą dotyczyły kosmetyków, ubrań oraz mody.
Nie zabraknie postów na "tematy życiowe".
Co jakiś czas będą pojawiać się moi ulubieńcy i recenzje. 

Postaram się aby Was zainteresować do przeglądania i czytania moich postów.


Kornelia.

16 komentarzy:

  1. To jedziemy na tym samym wózku...Również rozkręcam swojego bloga :)
    Powodzenia i życzę wytrwałości..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada :)
    Powodzenia w blogowaniu.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Powodzenia w blogowaniu :D Sama też zaczynam przygodę z blogowaniem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością! :*
    Dziękuję za obserwacje, również obs :*
    Życzę powodzenia :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w naszej blogosferze, kochana! Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej, a blogowanie stanie się dla Ciebie wielką pasją, jak było w moim przypadku ;) Życzę Ci kreatywności, systematyczności i radości z pisania! Pamiętaj, jeśli będziesz miała kiedykolwiek jakieś problemy lub dylematy, śmiało zwróć się do mnie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziekuje Ci! Jesteś bardzo kochana, będę pamiętać o Tobie :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Witamy ciepło w blogosferze :) świetnie że dołączyłaś do blogerów <3 twój blog na pewno będzie świetny, ja życzę Ci samych sukcesów i wiernych czytelników :) Jakby co, pisz do mnie, o czymkolwiek chcesz ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś ! :* Będę pamiętać o Tobie, Dziekuje za wsparcie :)
      Pozdrawiam cie kochana <3

      Usuń
  7. Witamy w blogosferze! Powodzenia! :*
    www.healthyhair-healthlybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. witamy w blogosferze :) Powodenia kochana !! :* Obserwuje :)

    Dzięki za komenta i odiwedziny :)

    OdpowiedzUsuń

• Dziękuje bardzo za każdy komentarz - daje mi on motywacje na dalsze prowadzenie bloga! Staram się odpowiedzieć na każdy.

• Zostaw w komentarzu swój link do bloga, chętnie wejdę i zostawię jakiś ślad.

• Spodobał ci się mój blog? Zaobserwuj :)