piątek, 16 czerwca 2017

Słynna maseczka Black Head

Hej!

Przychodzę dziś do was z moją recenzja na temat najbardziej popularnej maseczki w ostatnim czasie.
Te maseczki do twarzy które często widziałam na filmikach na YouTube i Facebook'u, nie są takie jakie były w chińskich reklamach.
Jedno opakowanie takiej maseczki jest malutkie, ale spokojnie starcza na całą twarz.
Jedną z maseczek dostałam od koleżanki która zamówiła ją z aliexpress. 
Tutaj zostawiam wam link do tej maseczki: kliknij.
Produkt ten można zakupić np.: w drogerii Java za 1.99 zł, byłam w Rossmannie i Naturze lecz tam nie mogłam jej dostrzec.




Moje doznania po tej maseczce nie są takie jakich oczekiwałam. Można powiedzieć,że się zawiodłam. Konsystencja jest płynna i dobrze się ją rozprowadza na twarzy. Po nałożeniu trzeba czekać aż całkowicie wyschnie około 35-40 minut, po tym czasie zrywa się ją w większych kawałkach a nie całą tak jak było w reklamie.
Służy ona do usuwania wągrów, niestety ich nie usuwa. Usuwa tylko mieszki włosowe i złuszczoną skórę.
Podsumowując po maseczce twarz jest delikatna i matowa.
Osobiście tej maseczki nie polecam.

A wy używaliście tej maseczki? Jeśli tak napiszcie w komentarzu jakie są wasze doznania.
Chętnie poczytam.

Kornelia.


10 komentarzy:

  1. uwielbiam tę maskę. wyciąga u mnie wągry jak nic innego! obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ło matko 30 - 40 minut i jeszcze nie zrywa sie cała.... koszmarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam trudności ze zrywaniem - kawałek po kawałku - strasznie mnie bolało

      Usuń
  3. Nie znam jej, nie przepadam za maseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie polecam, ale może kiedyś wypróbujesz, Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zastanawiałam się nad zakupem tej maseczki i z tego co widzę to jest więcej negatywnych komentarzy na jej temat niż dobrych, to chyba zrezygnuje. :D

    OdpowiedzUsuń

• Dziękuje bardzo za każdy komentarz - daje mi on motywacje na dalsze prowadzenie bloga! Staram się odpowiedzieć na każdy.

• Zostaw w komentarzu swój link do bloga, chętnie wejdę i zostawię jakiś ślad.

• Spodobał ci się mój blog? Zaobserwuj :)