środa, 21 czerwca 2017

Maybelline, Lovely, Wibo

Dzisiejszy post, będzie poświęcony marce Maybelline New York,  ponieważ jest to moja ulubiona partia kosmetyków. Używam jej już długi czas i jeszcze ani razu mnie nie zawiodła.
Jesteśmy kobietami, i temat kosmetyków nie jest nam wcale obcy. Dowiecie się jakich kosmetyków ja używam do makijażu, ale również chciałabym się dowiedzieć od was kochane czego wy używacie i jaka marka kosmetyków jest waszym zdaniem numerem 1 w waszej kosmetyczce. 






 Będzie to króciutki post,ale mam nadzieję, że przyjemnie będzie się go wam przeglądało.

Twarz

Podkład Maybelline New York Affinitone 
Odcień 09 Opal Rose

Gąbeczka z Rimmel London

Puder Maybelline New York Affinitone 
Odcień 03 Light Sand Beige

Paletka do konturowania  Wibo( brązer, rozświetlacz , róż )  

Pędzelek Avon 




Oczy

Mascara Miss Sporty 
Fabulous lash stretch it

Mascara Maybelline New York
Lash sensational lash multiplying 



Brwi

Czarna kredka Lovely

Szczoteczka do brwi



Usta 

Bordowa matująca pomadka Lovely
Extra lasting 

Lip Butter Nivea



Podsumowanie:

Uważam, że mój makijaż nie jest "ciężki". Wyglądam w nim naturalnie.
Delikatnie podkreślam nimi swoją urodę. Staram się nie wydawać dużo pieniędzy na kosmetyki.
Dziewczyny! Musimy zapamiętać jedno: Naturalnie wyglądamy najpiękniej! Też tak sądzicie?



Kornelia.

11 komentarzy:

  1. Jak sprawuje się pomadka z Lovley? Mascara Maybelline New York jak dla mnie totalne dno. Największy bubel na jaki trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pomadka jak za taką cenę sprawuje się dobrze, jest matowa oraz długo utrzymuje sie na ustach, lecz po kilku godzinach kolorek schodzi i trzeba go poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder affinitone lubię od czasu do czasu latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 kosmetyki do twarzy ktore przedstawilas, uwielbiam!

    Dodaje do obserwowanych :)

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  5. O bordowej pomadce matującej słyszałam dużo dobrego :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam jedynie tusz z Maybelline :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będziesz miała okazje przetestować i poznać więcej kosmetyków z Maybelline :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ja najczesciej w ogole sie nie maluje stawiam na moje naturalne piekno, haha! :D
    Uwielbiam mascary z firmy maybelline i jestem zakochana w ich "zoltej" serii :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, naturalna jesteś! Ja jakoś już "źle" się czuje bez makijażu i wiem że muszę to zrobić, chociaż troszkę. Jedyny plus kiedy się nie maluje to jak zostaje w domu :)
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń

• Dziękuje bardzo za każdy komentarz - daje mi on motywacje na dalsze prowadzenie bloga! Staram się odpowiedzieć na każdy.

• Zostaw w komentarzu swój link do bloga, chętnie wejdę i zostawię jakiś ślad.

• Spodobał ci się mój blog? Zaobserwuj :)