niedziela, 18 czerwca 2017

Tangle Teezer



Wiem, że jest dużo postów na temat tej szczotki do włosów, ale z racji tego, że jest to mój blog - sama go tworze to chciałabym aby u mnie i taki post się znalazł. 
Pokrótce tą szczotkę dostałam na swoje urodziny, bardzo się ucieszyłam, ponieważ wiele osób mi powtarzała, że jest ona bardzo dobrym produktem do włosów. I tym razem się nie zawiodłam. 
Profesjonalna szczotka do każdego rodzaju włosów, umożliwia rozczesanie włosów na sucho jak i mokro. Bez ciągnięcia, wyrywania i łamania włosów.
Zakochałam się w niej, dla mnie jest to idealna szczotka mimo że troszkę więcej kosztuje niż taka zwykła. 
Tangle Teezer możecie dostać już prawie w każdej dostępnej drogerii. 




A teraz jeszcze pokaże Wam jak taką szczotkę czyszczę. Staram się czyścić ją tak co 2-3 tygodnie, to zależy od tego jak bardzo się "pobrudzi".

 Używam do tego:

patyczki do uczu
wykałaczek ja użyłam tych dłuższych bo są grubsze
płyn do kąpieli



Szybki i prosty sposób użycia:

Do miski wlewam ciepłą wodę i przez chwilę mocze szczotkę. Później wykałaczką wyjmuje wszystkie pozostałe włosy. Nakładam płyn i również wykałaczką wydobywam wszystkie brudy.
Resztę doczyszczam patyczkiem do uszu.
Ponownie wkładam do wody, wyjmuje i wycieram.

Oto efekt:


Napiszcie w komentarzu czy macie taką szczotkę.
Czy ją lubicie oraz w jaki sposób ją czyścicie.

Kornelia.

20 komentarzy:

  1. Mnie bardzo kusi zakup. Wszyscy ją sobie chwalą. Mnie intryguje czy rzeczywiście rozczesuje włosy bez bólu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupu na pewno żałować nie będziesz :) Mi sprawuje się idealnie, szczerze polecam!

      Usuń
  2. mam TT ale ostatnio przerzuciłam się na grzebień z szeroko rozstawiony mi ząbkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w Twoim kolorze, naprawdę ;) Uwielbiam tą szczotkę, chociaż ostatnio zaczęłam używać innej, z rączką. Chyba niedługo zaopatrzę się w tt z rączką, ponieważ jest to o wiele wygodniejszy sposób, szczególnie przy suszeniu włosów ;) Świetnie napiana recenzja, kochana! Oby tak dalej ;) Widzę, że to dopiero twój trzeci post, więc życzę Ci samych sukcesów w blogowaniu i oficjalnie witam w naszej blogerskiej społeczności ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkąd ją mam zapomniałam już o problemie rozczesywania włosów! Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie umiałam włosów wyczesać tą szczotką, za krótkie ząbki miała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrażam sobie życia bez tej szczotki! Od kiedy ją stosuję zauważyłam znaczną poprawę w kondycji moich wlośów :D mi zazwyczaj chłopak czyści tą szczotke z nudów haha ;) bardzo fajny i przydatny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, zawsze ją zabieram ze sobą. Nie potrafię już czesać się inna szczotką niż TT :D
      Ooo chociaż ma zajęcie ten twój chłopak, haha :)

      Usuń
  7. Szczotkę mam i jak dla mnie jest ok, ale mnie nie zachwyciła... Jak się nią czesze to często wyskakuje mi z ręki na drugi koniec pokoju :D Ale rozczesuje dobrze, zwłaszcza wyprostowane włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wyprostowane włosy czesze się super :)

      Usuń
  8. Mam tą samą szczotkę! Kolor jest prześliczny i lubię ją;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką samą jak Ty! :) Lubię ją.

    Zapraszam na nowy wpis! 💓
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy moich grubych i kręconych włosach nie wyobrażam sobie bez niej życia!

    OdpowiedzUsuń

• Dziękuje bardzo za każdy komentarz - daje mi on motywacje na dalsze prowadzenie bloga! Staram się odpowiedzieć na każdy.

• Zostaw w komentarzu swój link do bloga, chętnie wejdę i zostawię jakiś ślad.

• Spodobał ci się mój blog? Zaobserwuj :)